Pilihan Raya Kampus..!!

Da lama ina xhapdet blOg nih...
Busy gler skrg nih...Tgh kejar gOal untuk game the sims sOcial..kih3
Okey..Macam budak2 kan..Asyik maen game..
Tapi ada ak kesah..
Well..Well..Well..
EsOk adalah hari besar untuk universiti aku yg terchenta ini..
Keadaan memang sangat meriah...Meriah ker??
Err..bole laa...
Macam2 manifestO yg dihamburkan oleh calOn2 ini...
Macam2 jugak kOnflik yg terjadi...
Tapi tu semua lumrah kan...
Kena undi nih..!! Makanan jd keutamaan...hahaha
Aku harap para pengundi akan memilih calOn terbaik..
Bukan hanya kerana pemes u'ollss..
Tapi kerana dedikasi ketika menjalankan tugas...Yawww...
Contoh nyer macam abang aku...Mantan YDP MPP UMP....hahaha
Bertuah tak aku ada abg yg glemer cam tuh...???
Aceli ak main2 jer..Dia bukan abg aku..
Nama ayah jer sama...
Nama dia FAZLI HALIM...Aku plak HAZRINA HALIM...
Hahahahahaha..
Ok..kalO korang nak tgOk lagi calOn terhebat UMP...
Boleh la terjah kat >>SINI<<

No comments:

Post a Comment