Arrggghhh...tinggi nyer...


Fuhh...Letih sungguh hari ini...
Aku baru balik dari UMP...U tersayang aku tuh...
Haa..maklumlah cuti sem da abes..
Kena check in semula hOtel bertaraf 6 bintang tuh..

Memang aku dikira VVVVIP sgt laa...
Aku dapat bilik untuk 2 orang...And dapat aras palingggg atas...!!!
Aku gerenti sebulan lepas nih,kOmpem kurus laa...
Hee..xsia2 gak aku berkerja keras men"chubby"kan badan time cuti..kih3..

Tadi pergi kemas2..sangat letih nak angkat barang...tu pun da kira siket la barang ak if nak cOmpare ngan orang lain..sOrang2 beg macam pe ntah...Jiran aku pun da kenal sOrang..
Yang penting dekat ngan tandas...Tak la takut sgt kn..

Pape pOm gudluck la untuk kengkawan yang lain...
ChaiyOkk..!! Chaiyokk..!!
4 flat dalam genggaman...^_^

Rajen la seperti saya..^___^

1 comment:

  1. aaminn. 4flat tu nanti, kedudukan tempat tidur pun dah tinggi, azam kena lagi tinggi. :)

    ReplyDelete