Selamat Hari Ulangtahun Kekasih Hati ♥♥♥

             Update kali ni agak lambat.. hehehe.. sebab malas melanda-landa... Makan je rajin.. Tambahan pulak hujann.. Aisyhh.. lagi laa.. lepas makan tido.. lepas makan tido.. So, jangan pelik laa kalau balik U nnt badan macam panda... (saja je pilih panda sebab panda tu cute ↖(^▽^)↗). 

           Entry kali ini khas buat lelaki pertama yang bertakhta dihati saya.. Hehehe.. Tak lain tak bukan.. Opkoss la ayah saya.. Hehehe.. Sape kenal ayah saya , please angkat tangan.. Hihihihi..:p Nama diberi Abdul Halim.. lahir pada 26 Januari.. Anak jati Pahang.. Hehehe.. Pahang dekat mane?? Sungai Karang Pantaiii... Tahu dop?? >.< 
           Ayah saya.. seorang yang pendiam.. saya mewarisi sikap pendiam ayah saya rasenye.. hihihi..♪(┌・。・)┌.. lalalala.. Berjimat cermat.. Hmm.. Hmm... Mungkin sebab sikap berjimat cermat ayah saya ni laa, anak-anak dia cukup makan.. Means ayah saya ni tak suka bazirkan untuk beli gajet-gajet ni.. Perabot pun same.. Takde nak tukar-tukar.. Selagi tak roboh dan masih boleh guna.. Guna je laa.. So duit yang ada boleh beli makanan.. Ye dop?? Hahaha.. Kena ikut nii.. ヘ(^_^ヘ)
        
Ayah saya bersama cinta hati dia niii... hehehehe

               Ayah saya..seorang yang lembut hati.. Nak tahu kenapa?? Hehehe.. Sebab ikut je kerenah anak-anak dia..Hihihi.. Macam saya.. cthnye.. time nak balik semula ke U.. Mula-mula cakap nak balik lepas asar kononnya... Pastu.. pujuk-pujuk sket.. last-last balik lepas isyakkk jugakkk.. Haha.. naseb baik U dekat... Hahahaha..So kawan-kawan tak payah heran sangat la kalau saya balik malam pun.. Tiket flight flexible.. >.<  Cuma satu je yang tak berapa flexible..Bab parking.. Haha.. Ayah saya kalau dia da jumpa port parking yang rasa sesuai dengan diri dia, walaupun jauh.. ttap cari situ.. padahal yang parking dekat ada jee.. Mihmihmih.. (Nak suruh anak-anak dia berjalan jauh lettew) Tapi sekarang dah tak macam tu.. Semenjak adik saya disahkan ada penyakit SLE, tak boleh kena panas sangat.. Parking dekat2 jee.. kalau boleh drive thru dalam mall tu, pasti dah drive thru.. kikikiki..(。●́‿●̀。).

      
             Setiap tahun kami sekeluarga akan meraikan hari ulangtahun ayah saya.. Hehehe.. Tahun lepas.. belanja makan keyepci.. tahun nii saya bagi hadiah jee.. hehe.. Tapi suh ayah belanja makan Chicken Rice Shop tuuu.. Hahaha.. Nak buat camne.. ayah keje .. ada duit.. saya tak keje.. hahaha.. jadi ayah la belanjee..Kui3.. Ayah saya memang suka sangat makan ayam yang lembut-lembut tuuu.. Hehehe.. So dapat la kami makan nasi ayam sedappp.. hehehe..




             Sempena hari lahir..Saya nak buat ucapan.. berpatah-patah.. Hehehe...


Ayah...
Terima kasih atas segala pengorbananmu.. 
Terima kasih kerana telah menjaga kami..
Terima kasih kerana menyayangi kami dengan sepenuh hati...
Terima kasih kerana sentiasa bersama kami...

Ayah..
Walaupun orang cakap ayah kedekut..
Biar laa kann.. Duit ayah .. Ayah cari sendiri.. 
Bukan nya diorang hulur duit pun bagi kat ayah.. 
Ayah simpan duit tu untuk anak-anak ayah jugak.. 
Untuk belajar.. Untuk bayarkan PTPTN.. Opsss.. Hehehe.. >.<
Untuk beli makanan.. Untuk beli aiskrim..Nyum3...


Ayah..
Terima kasih sebab memberi kepercayaan kepada anakmu ini untuk memandu..
Walaupun dulu anakmu ini tak reti langsung pasal kereta... 
Tahu tak kenapa anakmu ini berani nak amek lesen hari tu??
Sebab ada kawan.. Satu lagi sebab kejadian dulu..
Ingat tak masa ayah sakit dalam perjalanan nak balik rumah dari kampung...
Masa itu Na dengan adik kecik lagi.. 
Kita terpaksa tunggu ayah long datang jemput, dan hantar kan ke rumah toksu dekat kemaman..
Masa tu cemas sangat... Lepas pada tu, Na berazam, 
"Bila besar nanti Na kena reti bawak kereta"
Yess.. Azam itu terlaksana.. hehehe...Walaupun takde kereta sendiri... 
Tapi Na boleh bawak kereta mane-mane pun..Bahahahaha.. *berlagak sangat*


Ayah..
Terima kasih lagi sekali ye..
Terima kasih...
Terima kasih.. 
Dan terima kasih... 

I love you laahhhh... ヽ(* ̄o ̄*)ノ♩♫♪

Kita tak kaya.. tapi kita tetap bersama sekeluarga..!! 

Berdating pulakk ke TC.. hehehehe..

Photoshoot kat TC nii.. Hahaha.. 

Eh.. Ada jugakk orang ikutt... hahaha...


Sekian...Selamat Hari Lahir Ayah.. :) heheh..



Nukilan dari anak mu yang comey lotey ( ˘˘з)♬♪

HAZRINA HALIM

2 comments:

  1. huhu, ni 1st time jumpa blog yang romantik sehingga ke anak cucu...
    untung ada anak-anak yang penyayang n kaki blog ni,
    leh jadi contoh pada blogger yang lain,
    per-per hal pun, idea 'drive-thru' kat dalam shopping mall tu sangat menarik..
    saya akan cuba ketengahkan pada pasaraya terkemuka di malaysia ni nanti....hohoho.
    ps : tiada idea yang tak logik.
    #blogspot : rawatankanser2013

    ReplyDelete