Will You Marry Me??


              
              Post sebelum tido..Memandangkan lately ni banyak betul saya dapat invitation dari kawan2 yang bakal mendirikan rumah tangga..rasa happy utk mereka..Jeles pun ada..tapi sedar diri.. Perangai tak matang camni.. Camne nak ada family sendiri..hahaha..tapi kalau nak tunggu perangai jadi matang tu bila? Dush..dushh...ketuk kepala sendiri guna bantal..hahaaha

           Hari tu cuti sem pun topik hangat yang selalu keluar dari mulut mak.. Kahwin!!  Eh..eh..macam saya ni dah tua sgt pulak.. Tak kawen-kawen.. Baru 22 laa..hehe..ikut tahun da 23.. Hahaha.. TAPI.. perangai? 12 tahun pun kalah..hahaha..Ayah pun ada cakap..."orang lain dah ada anak, na belajo xabes lg" Isyhh..ni mesti terpengaruh dgn keadaan sekeliling.. Ramai kawen muda.. Huhu..Adik saya pulak lagi la seronokk...duk kenen2 kan orang..padahal dia tak kenal pun orang tu.. Paling tak boleh tahan sekali..siap bagi tarikhh.. 27 November.. Bahahaa..tahun bila tak tahu lettew.. :-P

             Pesan mak kalau nak cari.. Cari yg boleh kita tumpang..saya pun jawab la.. Cari driver bas la.. Boleh tumpang beramai2.. Hahaa.. Padahal bukan tumpang tu maksudnya.. Tumpang.. Maksud dia boleh bimbing kita laa..bimbing keluarga.. Hehee.. Kan ada 4 kriteria bila memilih pasangan hidup..

  • Keturunan 
  • Agama
  • Harta
  • Kecantikan/kekacakkan


               Hehehe.. Tapi paling penting agama la.. Orang cakap jugak..perempuan yang baik utk laki yang baik.. Hehee..so saya sedar, saya tak la baik sangat..eh..bukan xtak baik.. BAIK..cuma nakal.. Hahaha.. Loyar buruk selalu.. Haha..sampaikan ada satu tahap, bila saya jujur , tulus dan polos, orang tak caya.. Adoyaiii.. Kesian saya ni kan..? Ada lah saya akan dpt jodoh yg loyar buruk jugakk?? Opsss..hahaha..
Lagi satu.. Orang cakap jugak..kalau kita tak cantik dpt lelaki hansome.. Hahaha.. Sy  ni kategori mane ye? Tak cantik kot..tapi comey lotey..hahaha..:p so, agak-agak boleh dapat yang handsome macam TOP Bigbang ke.. Tak pun muka jambu macam Yo Seob BEAST..Hahahaha.. Pangg..berangan nombor 1 kan.. Tampar bantal peluk..

                  Sebenarnya sijil pra perkahwinan dah lame dapat...patutnya saya kawen dulu da dari diorg.. HAHAHA..tapi dapat awl ke lambat sijil tu, tak mnjanjikan kawen awal.. Hahaa..Takpelaahh.. Bagi diorg kawen dulu.. Nanti kalau sampai jodoh saya.. Saya akan listkan hadiah2 utk diorg bagi kat saya.. Haha..maklumlah..sebagai hadiah terlangkah, terpijak , tersepak bendul.. Takde2..saya tipu jee.. Hahaha..
Apa-apa pun saya doakan yang terbaik la untuk mereka semua...Selamat Menempuh Alam Rumahtangga.. Utk saya..Selamat Menempuh Alam Rumah Banglo.. Hahaaha..mengarutt lagi.. Ok laa.. Gute Nacht..B-)

No comments:

Post a Comment