Zaman dah berubah...

Alohaa...
emoticon30

Tahukah anda..sehari masa berlalu, semakin dekat anda kepada kematian..
Sehari masa berlalu boleh mematangkan seseorang...
Sehari masa berlalu perangai orang boleh berubah..

Nak citer nih...
Baru2 nih aku pulang la ke kampung halamanBoy..
Di sana aku berjumpa la dengan sepupu2 yang lama x kutemui..
Uisyh.emoticon22.semua da besar panjang..

Kalau dulu semua kecik2 lagi..
Kalau jumpa mesti maen kejar2..
Kalau kena marah, lagi la dia buat..(aku xtermasuk..budak baek la katekanemoticon03..hik3)

Haa..Ni aku nak cakap sal sorang cOusin aku nih..
Dulu bukan maen lagi nakal.emoticon01.Pergh...
Sekarang da baek da..Err..baek ker??
Bole la..Bole la..hahaha

Dengar kata da ad mkwe..haa..
Amacam?? Korang nk try masuk line?
Haha..Test market orang plak..emoticon29


~sape2 yang berminat..sila kOmen di bawah~

No comments:

Post a Comment