jOurNey to kMpK (part 4)

emoticon02Haluu...
Kabare??Kaifa haluka??
Ana bikhair..hehe..(arabic mode)

Okey..malam ni nak cite sal kelas aku kat KMPk..
At first, aku dapat course physical science..emoticon03
Tapi aku rase ak xley nk bawak cOurse tu..(sbb byk kire2)
so..dengan yakin dan semangat..Aku dan beberap makhluk lain pun isi borang utk tukar ke cOurse Sn Hayat..(ada biO.emoticon02.sonok3..)
Begitu juga ada yg tukar dari hayat ke fizik..

Bila da tukar tuh..aku dapat la HAYAT 3 (Hebat, Harmoni, sHajaar)..
Tu trademark kitorang yg lbey kurang 180++..
Dalam 1 HAYAT 3 tu..kitorangkne bahagi plak kepada bbrape kelas praktikal...
Lebih kurang 8 kelas praktikal=16 kelas tutor

Dalam kelas praktikal aku ada 26-+ orang...
Lau kelas tutor lak ada 12 orang..
4 putera, 8 puteri..hik2..emoticon26


Nanti lak aku citer sal classmate aku nih yer..stop dlu.. emoticon17

No comments:

Post a Comment