#Throwback : Final Week




            Hohoi.. Final Week..!! Macam-macam benda jadi masa ni..  Esemen, projek, kuiz, test.. All in ONE..!! Ohsem kan jadi student ni.. Semua kerja boleh buat dalam masa yang singkat.. Ada yang bersengkang mata nak siapkan projek.. Bukan nya lecturer baru bagi projek tu.. Dah lama.. Tapi oleh kerana tahap ke"ohsem"an dan ke"busy"an student itu, menyebabkan semua kerja dibuat pada saat2 terakhir..  Hahaha..

         Nak imbas kembali apa yang telah terjadi time minggu terakhir sebelum setardi week yang kini telah ditafsirkan sebagai holiday week.. (semua pakat balik umah)

Ahli Lembaga Pengarah Syarikat Beauty & Health Care.. !!


           Haa.. kat atas ni gambar terakhir kelas BI.. Yang tengah paling tinggi tu la lecturer kami yang cukuuuuuppp baik hati.. Namanya.. Madam Syarifah Intan Safina.. Yang kecikk skali tu chairman kami.. Nor Hasmira bt Abd. Hamid.. 



Ini pulak perjuangan untuk CRE project..



                 Berminggu2 masa di ambil untuk menyelesaikan projek ini.. Tapi tak selesai2 lagi.. Hmm.. Interview dah selesai.. Report je belom.. Aiseyyy..Ada lagi satu projek, tapi.. tak boleh di siarkan atas sebab tertentu.. Hehe..


          Sekian sahaja coretan dariku yang merapu2 ni.. Jumpa di final exam nnt... Good Luck Alle.. =)

No comments:

Post a Comment