First Payper 2013


         
            Sudah lama ku tinggalkan belog ini..Sekarang baru berkesempatan... Bukan sebab sibuk, tapi sebab rase macam tak tahu mau tulis ape.. Hehe.. Sekarang tengah free.. Tapi tak bermakna dah abes paper exam... Ada lagi satu.. Lambat lagi.. ENjoy dulu kejap sehari dua...

sumber dari FB Amir Aiman.. XD

          Kali ini punya exam sangat mencatatkan sejarah hitam dan putih.. (biasa pahit dan manis) >.< Untuk sejarah putihnya, sebab exam start lambat... Dan menyebabkan aku dan beberapa lagi manusia di UMP ini mendapat cuti study week yang boleh kita istilahkan kepada cuti balik kampung daripada seminggu kepada 2 minggu.. Nampak macam best kan?? Haha.. Best2.. Tapi disebalik sejarah putih tu, ada jugak tercalit sejarah hitamnya.. ~ Kitorang kena siapkan projek masa cuti study week tu.. Dan yang lebih parahnya, ada jugak yang baru dapat projek pabila study week bermula.. 

          Sejarah yang hitam lagi pekat bagi diri aku, xsempat jawab semua soalan.. Besenya sempat je walaupun hentam.. Hoho.. Yang paling rasa teruk dan sadis, bila lepas dah jawab exam tu, barulah rasa cam  "eh.. senang je subjek ni.. Nape ari tu cam susah je nak paham" Dan dari situlah bermulanya keinginan untuk cakap " Boleh tak buat lagi sekali exam tuu.." Hahaha..


         2 down.. 1 more to go.. Goodluck saya ucapkan untuk diri sendiri.. Haha.. :D


No comments:

Post a Comment