CHEST Election 2013..!!



           Haisyhhh.. Lama rasanya tidak menghapdet belog.. Ada yang rindu x?? Kih3.. Perasan tol kan... Malam ni nak citer pasal perkara yang sangat menakjubkan yang pernah berlaku pada diri ini.. Hehehe..
Ok.. Sebagai seorang student yang sangat low profile, pasti ramai yang tidak menyangka bahawa aku akan masuk bertanding sebagai calon program CHEST.. Oh.. Lupa nak cakap... CHEST stands for Chemical Engineering Student Society... Sebuah persatuan pelajar2 kimia di UMP ini... :D

          Sebelum ini aku hanya la sebagai sekretariat exco keusahawanan CHEST.. Alaaa.. jawatan kecik2 jee.. Tapi tak tahu la kenapa untuk sem depan seniOr aku suruh masuk jadi calOn.. Hmm.. Nak ke tak ye?? Pujukan dia yang berbaur ugutan telah menyebabkan aku dan kawan aku masuk.. Terima kasih jugak la kepada dia.. kerana memaksa, kami tampil sebagai calon duo.. Memang tak pernah orang buat.. Jadi pengasas pulak kan?? Hehehe.. :D

         Undian bermula pada 4 Disember ini.. Disebabkan FB xdapat bukak.. Jadi saya dengan berbesar hati ingin mempromOsi diri agar mengundi kami.. CALON BKC DUO...!!


ok tak poster aku buat?? haha.. sila klik like.. :p

No comments:

Post a Comment