Picnic di Pantai Sepat...^^



 





Semalam...21 Jan 2012...
Family pak sedara aku datang singgah berehat...
Rancangan utama nya nak ke majlis perkahwinan...Tapi ntah...Xjadi plak..
Sebab xtaw waktu yang spesifik majlis tuh..hahaha...(lgpon bgun lmbt)
So, rancangan pon berubah....

Mak aku suggest kan pergi pantai..Bakar satay...lagi...mkn naci...
Kitorang pon bertolak la ke pantai sepat...Bukan pantai selamat...hahaha
Dalam kul 2 lebih kitorang sampai...
Makan2..Jalan2...Sepupu aku plak sebuk pergi tengok "penyu naek ke pantai" buatan sendiri...
haa...tu la penyu nyer...xpyh nak p rantau abang..:p

pemeriksa penyu...

Penyu buatan dia..




Yang lain plak sebuk p bergambar kt "tempat2 menarik"
Tapi yang aku xberapa puas ati dengan tandas...
Kotor gilerrr....Adek aku yang nk terkucil pon bley cancel..
Sbb xsanggup..Hahahaha....


Pape pon semua best..^^
Terbaek...!!1

No comments:

Post a Comment