Holiday....!!!

Assalamualaikum...
Selamat malam dunia...
Hari ini hari ke empat aku disahkan cuti...
Ini juga bermakna hari ke empat aku tinggal kan UMP...
Dan bererti hari ke empat aku dalam usaha membina badan..

Adoyaiii..Semenjak cuti nih keje aku memang xbagus..
Asyik tidur dan makan jer...
Asal baring jer kat mana2 mesti boley terlelap..
Tapi aku xsalahkan mata aku pon...Hahaha...
Da cuaca hujan memanjang...Sejuksss..

Rancangan aku masa balik dari U ari tuh nak buat itu la..ini laa..
Tapi hampeh...Takper...Esok ak akan CUBA laksanakan rancangan hebat aku tuh..
Nak taw ape rancangan hebat aku???



MAEN GAME ONLINE SEPUAS HATI....
UPDATE BLOG SAMPAI LEBAM...
KEMAS BUKU YANG AKU BAWAK BALIK ARI TUH....


So..untuk mengelakkan rancangan aku hanya mimpi..
Aku perlu tidur sekarang...Aku perlu mengumpul tenaga yang cukup...




So...tata titi tutu..^^


No comments:

Post a Comment