Pakcik cOmey...


Woww..Hari ini tangan aku rajin nak menaip..
Sampai lupa nak greet..

ASSALAMUALAIKUM..
JAwab2..Xjawab dOse taw..:)

Da hampir 4 bulan aku tinggal kan matrik..
Rasa rindu mencengkam jari..hoho..
Ingin ku putarkan waktu namun itu hanyalah angan2 semata2..

Teringat aku pada sorang kawan aku yang berstatus pakcik kepada aku..:D
Bukan pakcik kandung..atau pun pakcik tiri..atau yang sewaktu dengannya..
Hanyalah pakcik..Itu sahaja..

Biarlah aku cerita dahulu sedikit pasal pakcik aku nih..
Namanya Muhd Shahrin bin Rosely..
Orang panggil dia abang jer..Sebab dia ada kembar..
Seorang lagi panggil adik..huhu..
Tapi aku panggil pakcik jer kat dia..hahaha

ni aku selitkan beberapa foto dia..ada lagi yang lain...tp xblh tunjuk kt korang..huhu






teka mane 1 pakcik aku?? hahaha


Itu jer aku nak citer..tata
Selamat buka poCE!!


No comments:

Post a Comment