Nak tegur camne?? Tulun...


hi
Selamat petang...
Da masak ker makanan untuk berbuka..??
Mesti sudaa kan...hehe..

Sebenarnya aku nak cite pasal ragam manusia ketika sOlat terawih..
Macam2 ada..Ada yang suka bercakap, bermain, tertidO pon ada..huhu..
Letih sangat kOtsleep..sampai tertido haa..hihihi..

Tapi itu semua tak penting..
Aku nak cakap pasal sekumpulan remaja perempuan yang ^%&()#&~...
Opss..XmO ngumpat..Kurang pahala poce..:p
Tapi perbuatan mereka da buat aku dan beberapa orang rasa xpuas ati..

Ni nak citer..soh..seh..soh..seh..
kOrang taw x, ada ke patut budak tuh pergi surau tapi buat bising..
kalau budak kecik aku boleh maafkan lagi..Tapi nih da T.U.A...
Da besar kot..Xkan la xboleh nak pikir mana baek, mana tak..Isyhh3.,,

Bukan tu jer, masa orang solat, mereka xsolat pon..:165:
Tup2 bila time bagi salam, diorang semua bagi salam gak..
Kalau xnak solat, xpayah la datang...Wat penuh jer..Lagipun wt orang bercakap belakang..
Ni la..orang yang jenis mengikut orang laen..



Sampai sini sahaja..Aku xmO da tambah dOsa aku..
Salam Ramadhan..
Selamat Berbuka..:D

No comments:

Post a Comment