Kenapa Harus Begini?? Kenapa?? Katakanlah...

Kenapa semua jadi macam nih..Kenapa??
Arghh..Sungguh tidak adil kurasakan..cute3
Terasa hati ini menjerit..Meraung..Meracau..Opss..Xdelah sampai meracau...hehe


Ni bukan kes putus cinta emoticonnajwa02or pape jer yang sewaktu dengannyer..
Ni kes dateline biasiswa yang da tutup awal before ak abes matrik..
Ak rasa cam xadil la pihak scholarship nih tutup awal sangat...
Banyak sangat yang xsempat aku apply..huu..

Cadangan aku agar pihak yang menawarkan scholarship nih akan buka tiap kali ada kemasukan baru ke Universiti @ Matrikulasi @ Kolej2 yang sewaktu dengannya..
Kesian la kat orang2 yang xsempat nak apply cam aku nih...sobs3x..:'(


So..Buat maase sekarang aku merupakan pelajar tajaan penuh daripada biasiswa terbesar iaitu BIASISWA PAMA..haha
Ak harap nanti lepas abes belajar, aku dapat membayar semula biasiswa termahal yang aku terima nih..



:159: Sesungguhnya jasa IBU & BAPA ini amat besar..:)

No comments:

Post a Comment