Cakap tak serupa bikin!!!

hi
Eeee...Marah..Geram...Xpuas ati...
Semua ada la...grrr!!

Semalam di kawasan umah ak nih :168:+kilat+petir...takut wei...kuat giler petir tuh..umbrella
Before nih,kalau ada kilat ke petir xde la smpai rosak peralatan letrik aku..
Paling cikai pon blackOut je..tp bagus per blackout...Maknanya kita punya litar ELCB di rumah berfungsi...

Tapi semalam, petir telah memanah modem wifi umah aku..Argghhhh...Separuh jiwaku pergi sudaa..huhu:157: So...aku dengan penuh berhemah dan bertanggungjawab, terus la mendail 100..aku pon report sal semua yang brlaku..Naseb baek still dlm warranty..Pihak telekom akan datang tukar modem tuh dalam masa 24 hrs..:155:

Dengan harapan yang menggunung, setinggi gunung Everest, aku tggu la technician tel nih dtg..Pagi ke tengah hari..Tengah hari membawa ke petang...Petang tuh..:145:"kringgg" Jeng3...Panggilan dari pihak tel..Aku pon angkat laa...Dia ckp nak datang...Aku tggu lgi...
Maklumlah, aku mmg suka tggu org..haha

Sampai tengah malam pon xdatang2...Aku pon tertidur la..:143:
:146:Aku betol2 marah la...Cakap nak dtg..tp xdatang2...

So, aku xdpat la nak mengonline :171:,:148:,:147:...sobs3.:'(
Ni pon aku guna nO aku, guna broadband jer..xdapat den nak maen game...

STATUS: Sangat sugul..:163:

No comments:

Post a Comment