1, 2..dOne!!


Awk..Awk..
Nak citer sangat nih..Lau awk xnak dengar pon, saya nak citer gak..hoho

Hari Jumaat aritu, bersamaan 22 July 2011..
Ak ke Jabatan Pendaftaran Negara sbb nak tukar kewarganegaraan...hehe..
Opss..salah2..Sebab nak tukar I.C..Maklum la, da umur 18, kne tukar yang baru...
Haisyh..Cuaks gak..Aku ni xsuka bergambar ala2 pasport nih...Xhappening...
Sampai sane, amek nO, tggu turn...

Dalam 5 min tggu, turn aku pon tiba..
Masa p kat kaunter tuh, staff kat citu suh byar RM10..
Terkezut cipan ak..

Dengan berat hati dan tangan, ak bayar la..:'(
Habes duit aku..hohoho..
Lepas tuh, p amek gmbr..The Worst Part!!!

ALAHAI...
Sekali lagi ak tershock..Bulat nyer muka aku..Cam bola jer..Haha..
Bila tgok 2 3 kali....Ak terpikir,, Xpe..Bulat2 pon cOmey..Hahahahaha..pasan giler..

Tetiba jadi xsabar nak dapat IC baru..Susah la guna IC sementara nih..Besar nak mampus..Xmuat purse..!!



SAYA BANGGA JADI ANAK MALAYSIA!!!

No comments:

Post a Comment