Happy Birthday..

25 Oktober 2013..
            Hari genaplah umOr si "itik" tu 25 tahun.. Ntah dia ingat ke tak besday dia ari ni... Haha.. Nak buat cmne.. Da tua kan.. Nyanyuk nyer melampau2.. Naseb baik dia ingat lagi nama sendiri.. Malas nak wish persOnally kat dia.. Tulis kat sini je laa.. Lagipun dia bukan kesah sangat pun orang wish ke tak.. Since dia sendiri pun xingat...
           Bagi dia, tu semua tak penting pun.. Aisyhh.. Tak patut betul aku rasa.. Bagi aku birthday ni la penting.. Menandakan kita da semakin matang dan selangkah lebih dekat dengan kematian.. So, tingkatkan amalan yang baik.. Bukan makin tua, makin perangai macam budak2.. Kan?? Untuk melindungi privacy, aku  xbOleh mentiOn nama dia kat sini.. Cukup la dengan gelaran yang aku bagi.. Dan tu pun gelaran yang dia tak suka.. Kuang3.. Kesah pulak aku ko suka ke tak... 
         Ucapan aku.. SemOga dia cepat2 berubah... Banyakkan ibadah... Hidup sentiasa diberkati Allah...:D

#listening to SAY YES..!!

No comments:

Post a Comment