Adik..!!



     Bangun pagi awal, otak cerdas...Boleh la menulis kat blog yang tak seberapa ni...Kali ini aku nak coretkan pasal adik aku..Adik aku yang mane??? Adik aku ada sorg jee... Yang tu la disayang2, yang tu jugak bergaduh2...Da nama pun adik beradik kan.. Gaduh2 tu bese laa.. Resam kehidupan adik beradik.. Haahaha...


16 Oktober 2013...

       Adik aku ditahan di wad KSH kerana demam yang tinggi..Demam merupakan perkara biasa bagi dia.. Kejap sehat, kejap demam.. Tapi kali ini demam dia agak teruk, muntah berkali2, dan yang paling teruk kesan gigitan nyamuk bertukar jadi lebam setelah menggunakan ubat yang doc kat klinik tu bagi..Sepanjang beberapa hari ini, mak dan ayah aku bergilir2 jaga diaa..Kesian kalau di tinggalkan sorang2..Anak manja la katekan.. Tak pernah berpisah dgn family..


       Bila aku tengok gambar2 kitorg, rasa sedih pulak.. Semalam aku pergi melawat dia, ta banyak cakap.. Lemah je badan dia..Makan pun suh orang suap.. *itu manja namanya* Tapi sebab dia sorang je adik ak, suapkan la jugak kan..:) Sempat lagi la amik gambar dia..Hehe..

Ni masa mula2 masuk wad.. 


    Da 4 botol air masuk, bengkak da tangan dia.. Kesiannnn...Ya Allah, tolong sembuhkan dia.. Perjalanan nya masih panjang.. Doc cakap dia kurang darah, sebab tu mudah demam.. Kuman mudah nak serang antibodi diaa... Kalau blh transfer antibodi, ak transfer yang ak punya kat dia sket..Sedih woo tengok diaa... Ase nak nangess... T.T..

Ni masa dia sehat...!!

          Doakan dia biar cepat2 keluar dari hospital.. Boleh gaduh2 lagi ngan dia..:D


1 comment: