sOmbOng la orang tu...

Aku nak citer sket ni..
Aku baru je balik dari kedai runcit yang ada kat UMP ni...
INA SHOPPE..Ntah aku xtaw datang dari mane perkataan SHOPPE tuh..
Nak glamer la tuh..Hahahahahahahahaha....
Aku try tanya pak cik gOOgle..Pakcik cakap "aku pon xtaw"...sadis gler...

Aku pon p beli rOti yang 50sen tuh...Sekarang da harga 70 sen...
Arghh..mahal nyer..Xmakan la aku macam nihh...
Time nak bayar tuh..Aku cari2 la duit syiling..
Jumpa la..Aku pon bayar ler..


Tup..Tup..
Terlebih lak sposen..
Si cashier yang aku xtaw name pe tuh cakap..
"kira lame2, bayar xbtol gak..Camne la boleh masuk U.."


Menyirap gak darah aku..
Aisyyy...Da terlebih tuh, pulangkan je la..xpayah r banyak bunyi...
Aku taw ko ada mulut..Ad hak asasi manusia untuk bercakap..
tapi ak xsuke ko cakap..Bunyi cam lalat terbang jer..

kO ingat bagus sangat ke setakat jaga mesin duit tuh..
Sekali macam squidward daa...Spesis dia la tuh..
Hahahahahahaha....


Ok..Aku da puas ati kutuk ko...
Tunggu la ko..
Sampai masa, ko rase gak pe aku rase..
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....




BENCI

No comments:

Post a Comment