Organic Chemistry Datang lagi...!!!

Selamat petang semua....
Aku baru habes kelas...Huhu..
Lepas tuh, pergi register untuk volunteer bola keranjang...hahahahaha...
Nak kumpul merit lol..

Aku baru jer abes kelas ORGANIC CHEMISTRY...
Lecturer kitorang En. Najib bin Razali..hmmm..betol ke aku tulis nih???
Kelas kitorang memang aktif..
Second class da ad presentation lorh..Hahaha...

Hari ini, turn group laki yang present..Diorang nak sangat present dulu...
Amekla..Aku group ke 3...
Cuaks2..ari Khamis nanti turn aku...29/9/2011..
Group yang diterajui oleh aku sendiri...
Aku...
HAZRINA HALIM...kes nak glamer...hahahaha


Group aku dapat tajuk Alkane & Cycloalkane..
=>Chemical Reaction in Alkane
=>Industry Application

Susah x rase2 nyer??
Hmmm..Aku pon xtaw...
Xmula cari pon lagi..

Aku harap aku blh present yang terbaik nanti..
Jangan gugup..Aku xsuka present guna mic..
Nanti jadi ketar2..huhu




p/s: teringat kat Madam Norihan bt Abd Ghani yang bertungkus lumus ajar organic chemistry dlu...





No comments:

Post a Comment