Selamat Pengantin Baharu, Hamidah




           Kompang dipalu... pengantin baru.. duduk bersanding.. tersipu malu..Ececece.. menyanyi pulakk malam2 nihhh.. Hahaha... Rasanya dah beberapa minggu tak hapdet blog nih.. Sian dia.. Lame kena tinggal..Hehehe..Saya ni suka cerita throwback kan.. Ye laa.. throwback je mampu.. Future kita belom tahu..kan..kan.. Kali ni kisah kawan kawen.. Sekarang memang zaman kawan-kawan naik pelamin..

          Dia.. Dia.. Nama diberi Siti Hamidah Radiyah.. Bila saya kenal dia?? Dari sekolah rendah.. peristiwa yang saya ingat bersama dia, masa darjah 2 kot ke darjah 4.. Dia dapat nombor 1 dalam kelas.. Masa tu rasa macam dunia saya ni terpusing terbalik dahh.. Sebelum ni nombor 1 tu saya punya.. Tapi tetiba diragut olehnyaa.. Rasa macam taknak balik rumah takut mak marah.. T.T Tapi bila balik tu tak la kena marah.. kena syarahan umum jee..Padahal bukan jatuh banyak sangat pun.. Dapat nombor 2 jee.. Masa tu nak je jawab.. "pergi la jawab soklan periksa tu sendiri" , "ingat orang tak belajar ke".. 

             Down jugak la rasa hati ini gara-gara kejadian tuu.. Mujur takde FB lagi.. kalau tak, mesti saya dah update... " saya dah usaha, rezeki takat tu jee.. #mohonlike #mohondoa #mohonstudy" Hehehe.. Tapi lepas tu, perasaan gundah gulana sebab tak dapat nombor 1 tu dapat dikawal.. Haha.. Dah berpengalaman katekan.. kui3... Tapi ni semua cerita dulu.. Sekarang dah berbeza.. Sekarang dia pun dah kawen.. Alhamdulillah..Jodoh dia sampai awal.. :D




            Hehehe...Rasanya dia kawan sekolah rendah saya yang ke-3 kawen.. Hehe.. saya nak jadi orang ke-8.. hahaha.. so tunggu la yee.. :* oo.. dia ni bukan setakat sama sekolah rendah.. tapi matrik pun sama.. U pun same.. Tapi dia masuk U xlama.. dia tukar masuk U lain.. huhuhu..Papepun congrat ye awop...:D







             Haa... ni geng2 amek berkat.. makin dekat dengan pengantin makin banyakkk dapat berkat.. #teorimenipu ni... Hahaha.. 

No comments:

Post a Comment