Lappy Alienware


Yuhuu...
Today aku pergi berjalan2 dengan pelbagai tujuan..hehe..
Jalan jalan cari barang....




Sebenarnya, aku pergi nak cari printer..(cari dan beli k..)
Then, aku pon terjumpa la...Bila di perhatikan dari segi saiz dan warna..
Ok laa...Sesuai la untuk budak U cam aku nih..
Masih mentah dalam dunia "pemprinteran"...ayat ngarot jer..isyh3..

Harga pon murah..Kira angkat la towkey..
HP Deskjet 2000..Ringan dan senang...Hahaha
Dengan harga RM99 and ditambah dengan harga ink RM8..
Aku pon bawak pulang cik P tuh..


ni la cik P aku..haha




Sambil tunggu org kedai tuh test printer, aku pon usha2 la barang lain..



Zzzzzzzzzzz...Aku nampak sOmething...
Maybe korang da pernah tengOk..
LaptOp brand ALIENWARE....Smart boh..
Harga lagi la smart nyer..Hahaha


nah..semat dop?? dop semat ak dop aw r..


ni la laptop yang ak amek gmbo td..blh wat hantaran sape nop..nyahaaha




Ok la..Aku nak p makan dulu..
Cau cin cau..

:D


No comments:

Post a Comment