Kembali Semula ke UMP

Setelah hampir 3 hari bercuti..aku terpaksa pulang ke tanah air...Ececeh..cam g overc la plak..hahaha..
Hari ini, aku kena pulang ke UMP kerana esOk da ad kelas..waa...xmau2..huhu..

Dengan barang yang banyak dan berat..aku terpaksa gagah kan diri untuk pulang...
Aku bertolak dari rumah lebih kurang pukul 5.15..
Then Singgah di Pasaraya TEN TEN..(tengOk dulu baru beli..trademark pasaraya tuh)
Beli barang2 skit..Pesanan penaja..Hahahahaha


Dalam perjalanan hujan lebat, diserati guruh dan kilat sabung-menyabung..
Pergh..dramatik kot perjalanan aku petang nih..
Aku terpaksa meredah hujan walau apa pon yang terjadi..
Tapi, Allah itu amat menyayangi hambanya..
Aku sampai di UMP tanpa basah sedikit pon..(yelaa..nek kete..mana nak basahnyer..)


Dipendekkan citer, aku mintak tolong kawan aku angkat barang2 yang berat dan banyak ini..
Tengs la kawan..Esok aku belanja minum sky juice..Hahaha
Da sampai bilik, aku pon segera berkemas..Maklumlah..aku kan pantas bertindak..Hahaha..

Diringkaskan lagi citer,,,Time aku syOk2 berkemas..
............
................
....................
...............................







BLACKOUT!!!



Meraba2 aku dalam gelap mencari henpon..haha..Cuaks sket..






Sambungannya..Minggu depan...



p/s: Da blackout, mne boleh on9 daa...hahaha..

No comments:

Post a Comment