SME Internship Programme



             Minggu baru, sem baru dan azam juga baru... Hahaha.. Hopefully semua berjalan lancar... :D
Ni nak citer.. Hari tu kan... Saya ada la pergi satu interview untuk program under Pusat Keusahawanan...
Saya pun tak tahu mana la datang keberanian saya untuk pergi interview ni.. Biasanya, kalau bab nak kena interview ni memang saya akan elak.. Takut la.. Tak berani laa.. Kecut perut laa.. Macam2 la rasa... 

            Nak dipendekkan cerita, aku dan beberapa orang sahabat aku terpilih... So dalam ramai2 tu, kitorg di bahagikan kepada beberapa grOup.. Aku telah mendapat syarikat Faza Andaman. sebuah syarikat ala2 butik untuk pengantin laa.. Haisyyy.. Blank aku apa nak buat kat situ nnt.. Nak mengandam orang.. Haisyhhh Memang hampeh laa... Buat gubahan bunga.. Ubah tempat duduk reti laa.. :p

           Setiap kumpulan perlu mencari apa kelemahan dan kelebihan syarikat tersebut dan mencari cara terbaik untuk meningkatkan "market" dan "profit" syarikat tersebut.. Semestinya, kami perlu membentangkan apa yang telah kami lakukan dan impak kepada syarikat tersebut... Program yang dikenali sebagai SME Internship Programme akan bermula pada bulan 3 nanti.. 

           Ingin tahu apa yang kami semua lakukan?? Nantikan entri akan datang.. 




#kalau nak jengah2 syarikat yang saya akan intern nanti.. bOleh tengOk sini....---->  FAZA


gambar hiasan #weddingsedarasaya

No comments:

Post a Comment