Special Entry for Special Person



           
               Dahulu punya cerita... Cerita gembira seisi keluarga.. Tanggal 26 Januari 1961, seorang bayi lelaki telah dilahirkan di Kg Sungai Karang.. Lahir dalam lingkungan keluarga yang tidak berada bukan la bermaksud bayi tersebut tidak akan berjaya.. Kan? Usaha tangga kejayaan..=)

                Hari ini punya cerita.. Cerita gembira kini berulang kembali.. Tanggal 26 Januari.. Tapi bukan lagi tahun 1961.. Namun ini cerita 53 tahun terkemudian.. Kisah sambutan hari lahir bayi tersebut.. Tetapi bukan lagi sebagai bayi.. tapi sebagai seorang ketua keluarga yang mempunyai 2 puteri.. Hehe...Sambutan serba sederhana kerana dia seorang yang sangat simple..  Baginya, wang yang ada tidak perlulah dibazirkan selalu.. Simpan untuk masa depan itu lebih baik.. >.<

            So, di entry kali ini, salah seorang daripada puterinya ingin mengucapkan selamat hari lahir AYAH...!!!


Saya la yang bacakan doa.. Anak solehah la katekan...

Parents saya.. Mak tak kasi letak kat fb..So letak sini pun boleh.. >.<

Adik saya tengok sapa tuuu?? hahaha

Inilah saya dengan ayah saya.. :)


       Ok.. Sekian sahaja untuk entri ini kali.. =) 



#coming soon: wedding

No comments:

Post a Comment