Double Wedding Entry



Kain songket halus tenunan, 
Dibawa orang masuk ke kota,
Sudah bertemu dengan pasangan,
Laksana cincin dengan permata...

*credit to: http://zurinahhassan.blogspot.com


Haa.. Begitu la permulaan entri kali ini.. Amatlah spesel.. Siap berpantun lagi.. Kau ada?? Hahaha... Pantun yang telah diambil dari sebuah blog itu adalah untuk menggambarkan isi entri kali ini.. Ceritera cinta merpati dua sejoli.. EH..Apa pulak merpati.. Manusia laaa.. Haissyhhhh.. Tak logik langsung...


25 Disember 2013

Majlis perkahwinan sepupu aku yang tinggal kat Terengganu.. Dia merupakan seorang insan yang kelainan upaya namun mempunyai kelebihan dari segi lain.. Dia merupakan seorang guru di sekolah OKU.. Dia juga merupakan penulis sambilan.. 






SELAMAT PENGANTIN BAHARU... (Ɔ ˘⌣˘)♥(˘⌣˘ C)



11 Januari 2014

Ini pula majlis perkahwinan anak jiran aku.. Alhamdulillah, setelah pelbagai rintangan yang mereka lalui akhirnya mereka menjejakkan kaki ke jinjang pelamin.. Untuk perkahwinan ini, aku tak sempat ambil gambar.. Bukan tak sempat.. Tapi sebab kamera aku terlalu canggih, so tak boleh capture gambar waktu malam.. Aku ambil keputusan untuk capture gambar aku dan adik aku je yang super duper koya... hahaha...


Opsss.. Ini gambar candid.. 

Ini pula gambar gedik..

Hasil lepas amalkan aurawhite keluaran FLASH.. Putih melampau.. >.<




Sampai di sini sahaja entry kali ini.. Jangan ditanya bila turn aku.. Pasti tiada jawapan untuk itu.. >.<



#coming soon : honeymoon

No comments:

Post a Comment