Datin Kena Prank...!!


            
                    Sekali lagi tanah air kita digemparkan dengan berita yang tidak sedap didengar.. Seorang datin telah diprank dan menyebabkan kejatuhan reputasi dan nama baik beliau sebagai seorang datin... Selama ini beliau amat disegani oleh ramai orang dan kini, selepas kejadian di"prank", beliau menjadi seorang yang pasif dan takut untuk berhadapan dengan orang ramai.. Harap semua yang mengenali datin ini bertenang sahaja, kerana ini semua hanyalah rekaan semata2.. XD 

                  Datin yang di maksudkan adalah kawan aku..!! Nama diberi Hamizah Jamaludin.. Mendapat gelaran datin selepas berbaik2 dengan seorang "Datuk"... Hee.. Kes di"prank" itu telah dirancang baik oleh kami... Team keusahawanan dan merangkap team pedajal orang.. Hahahaha... Sempena birthday dia yang ke 21, walaupun sudah terlambat 2 hari, rancangan tetap dijalankan.. :D Kami menggunakan bahan2 masakan untuk dicampakkan kepada Datin.. 




           Haa.. itu lah datin yang dimaksudkan.. Ayu berbaju kurung purple.. Berbeg purple.. Ada presentation katanya.. Kalau tidak, jaket fakulti menjadi pakaian ke kelas.. Hahaha..Nampak yang putih2 atas jalan raya tu?? Tu la campuran garam gula yang di hadiahkan khas buat si datin..



           Salji di UMP Gambang.. Putih2 tudung dia.. Hahaha...


             Sempat lagi nak peace.. Tapi kamera lagi laju.. Haha... :p


                 Yang baju merah tu, pernah kena baling tepung basi.. Hahaha




Eh.. dah lambat ni.. Pape pun HBB Datin...!!!

No comments:

Post a Comment