Aktiviti Cuti Semester...


Lagi beberapa hari genaplah sebulan aku bercuti semester...
Ada lagi dua bulan masa untuk berfOya-fOya...
Mungkin kengkawan aku ramai yang pergi keje...Tapi bukan aku..kih3

Sepanjang cuti ni aku mengambil kOntrak mengecat rumah dan menghantar c gedik ke sekOlah..
Walaupun macam susah..Tapi aku enjOy cat umah...
Cuma yang aku malas nyer time nak hantar adek aku pergi sekOlah..
Macam2 ragam,,, Da la lambat...
Dia ingat aku driver die ke...???

Kadang2 bOsan jugak kalau asyik pergi tempat sama hari...
Balik2 tengOk jalan sama...Puas wei...
Tapi takpe...At least xde la terperuk dalam umah jer kn..??

Selain itu aku jugak cuba mengubahsuai belOg yang tidak chanterk ini..
Malu tgok belOg orang lain...Semua cOmey lOtey...
Huuhuuu.. Bila la belOg aku nak jadi cOmey ek..

Da masuk waktu zOhor...ChOw dlu..^^

No comments:

Post a Comment