Kenapa kau buat diriku begini...~


Sedih...Sepi...Sunyi...
Tanpa kehadiran mu aku sepi...
Tanpamu aku sunyi....
Oh...Miss N.A...Kenapa kau buat begini...


Teeetttt....Siaran tergendala sebentar....
Sebenarnya bukan tuh yang aku nak citer...
AKu nak citer sal sorang minah yang "comey" nih...
Kenapa ngan die?? Kenapaaa...??


Dia telah membuatkan aku bengang dan bengOng dan terasa nak membangang2kan jer die...
Apa nih??? Apa aku ngarOt...=.='
Dia tuh kan...kan....dia xreply pOst yang tempek kat dinding pecbuk die..
Bukannya die xon9..Sempat jer aku tengOk die post kt grOup lain..
Nampak benOr nak lepas tangan..
Kalau nak sangat lepas tangan, meh cini..
AKu tolong potong terus...Xde tangan..senang sket...


Geram sungguh la ngan die...
Serabut jer tengOk...



gambar hiasan jer nih...ahaks..



Ok la..bubye...

No comments:

Post a Comment