Kenapa lama sangat..?????

Assalamualaikum...
Da lama aku xupdate bLog nih..
Sekarang baru ada masa...(sebenarnya malas nk update) hik3...

Sebenarnya aku baru jer balik dari pOliklinik...Untuk medical check-up...
Aku memang xsuka kalau menunggu terlalu lama nih.. Tadi masa tunggu turn nak jumpa doc, aku pon duduk la seolah-olah seorang manusia penganggur..(mmg skrg aku menganggur pon...haha) 

Aku sampai kat klinik tu lebih kurang pukul 10.30...Then, p amek nO giliran..no  3086...
Da ciap tuh, tunggu plak nak masuk jumpa doctOr..


Dari pukul 10.30 sampai la kul 12 aku tunggu..Ada ke patut orang yang datang lewat boleh masuk dulu..
Tak adil btOl...Arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! Bila sampai turn aku, jumpa doc sekejap jer...Tapi orang lain masuk lame nak mampus..Cam nk g minang doc tuh jer...Isyhhhh......
Tobat da pasni xmO p...Lame sangat...




p/s: selesai sudah med cek-up ak..:D

No comments:

Post a Comment