Aku da bOsan..

Assalamualaikum...
Selamat berpuasa kengkawan..
Ada pOnteng poce tak ni?? O.o

Hari ni bukan aku nak cakap yang aku da bOsan berpuasa..
Bukan..bukan..bukan..
Sebenarnya pasal siaran radiO..

Susah kan kalau berbeza pendapat dan minat??
Dan susah juga kalau kita ni di pihak minOriti dan tidak mempunyai kuasa VETO!!=.=
Rasa macam ditindas dan diperkotak-katikkan..(hiperbOla skit)

Ayah aku ni sebenarnya peminat lagu2 klasik..zaman 60-an
Aku pulak kontemporari..Semua lagu baru aku dengar..Melayu, Indon, English, K-pop..
Pendek kata aku ni xmemilih la..Cuma lagu lama tuh aku kurang sikit..hehe

Tapi berbeza plak dengan ayah aku..Suka dengar lagu lama2..
Sampai kan lagu yang ada rap2 tuh, ayah aku cakap.."org tu nyanyi ke bace berita??"
HAisyh...Nak beta nanti kan kalah plak..Xleh la beta lebih2..
XsOpan lak orang cakap..

Pendek kata kalau kitOrang sepemely naek kete p mane2, mesti la kena dengar siaran Klasik NasioNal..
Huh..Aku da sampai bOleh hafal 1 2 lagu..Aku xsuka dengar lagu yang lemah gemalai..
Ase cam nak tido jer..Kalau ayah aku xbukak siaran KN, dia akan pasang lagu guna thumbdrive dia plak..
Lagu dalam tu pon versi 60-an gak..huu..naseb..naseb..

So, aku pOn mengambil langkah intensif untuk dengar lagu kt fOn dengan gunakan earfon..
Tapi aku nih bukan suka sgt guna earfOn..Aku xmO jadi pekak..Huhu..
Selain dari tuh, aku ambil langkah lain jugak..Langkah terbaik dari ladang iaitu TIDOOO ..
Bagus kan??






p/s:tunggu la aku ada kete sendiri nanti, aku blOck siaran2 yg aku xsuka..tp bOleh ker?? ^^

No comments:

Post a Comment