SEGMEN CUCI MATA..o.O

Assalamualaikum dan selamat tengah hari dunia!!!emoticon02

Tadi mase aku tengah syiOk2 maen game..(hobi tuh)
Tetiba ada makhluk nih hantar chatting tny something...
Makhluk tuh la yang bg taw aku pasal segmen nih..
Nama makhluk tuh AIN..Lol


Di sini ak sertakan data terbaru tentang :174: aku yang daif ini..

1Jumlah Follower aku pada hari ini (25 July 2011) ialah 37 org..


2 Start berblogging :154: 20 May 2011..ni blog yg kedua sbenarnyer..:)

3Jantina?? err..pempuan la..haha..






Done!!:175:

1 comment:

  1. terima kasih hazrina sudi join segmen ini ^_^

    ReplyDelete