My FavOurite cArtOons..:D



Halow..Halow..
Today aku nak share ttg cartOon peberet aku..hehe..
Haa..ini dia..SpongebOB SQuarep
ant udah sampei...
CartOon ni ditayangkan stiap ari Isnin-Jumaat..Jam 5 ptg..

Why I like this cartOon??
Aku suka sikap sPongebOb yg setia kawan nih..Even kawan nyer Sqiudward xsuke die...
Aku harap aku dapat kawan yg setia kawan seperti spongebob nih...hihi..
Xpayah citer banyak la..Korang pon mesti tengok gak kan citer nih..

SeCondly, DoraemOn...Dari aku Kecik lagi aku da tengok citer nih..
sEtiap kali aku tengok, mesti aku berharap yang doraemon tuh wujud and ada ngan aku..Boleh la aku mintak macam2..Aku nak pintu suka hati..Boleh pergi mana2 dengan cepat..Xpayah nak naik kete @ motor..Haha..jImat minyaK..:p

Lastly..Detective Conan..
Aku memang suka citer yg ala2 penyiasatan nih..Rasa seronok bila tengok...Kita akan jadi xsabar nak taw endingnye..Apakah punca sebenar..Sapa dalangnya..
Lagi 1, aku suka tengok conan..haha..Bila aku tengok, teringat plak kat adek aku, dan aku pon gelak..haha..


Sebenarnya banyak lagi..Tapi aku da malas nak citer..Huhu..Nanti korang kata aku ni giler kartun laks...ChOw lu..Daa..


No comments:

Post a Comment