[TESTIMONI] | Jus Delima GIFFARINE

Pernah dengar tak nama Giffarine? Haaa... Giffarine ini lebih kurang macam Cosway, Avon etc. Macam mana saya kenal dengan Giffarine? Jiran saya yang perkenalkan. Produk Laku Keras Giffarine iaitu Jus Delima. Alhamdulillah memang terbukti la keberkesanannya. Tak caya? Meh saya cerita
Tahun lepas, cikgu sekolah adik saya tiba-tiba telefon. Menurut cikgu, adik saya mengadu sakit perut. Masa itu mak je ada kat rumah. Jadi mak mintak jasa baik cikgu tolong hantarkan ke rumah. Kebetulan, ayah saya kena pergi kursus, saya pulak masih ada kat U. Jadi sebab saya lagi dekat, jadi saya balik la lepas habis kelas. Bukan jauh sangat UMP Gambang ke rumah biasa 45 minit blh jadi 30 minit. So, bawak la dia pergi klinik, doktor cakap sakit perut biasa je. Pastu macam tak boleh caya, bawak g specialist. Last kena warded, dan doctor sahkan ada cyst. Memang tak jangka. Esoknya kena operate. 
Kemudian, lepas operate tu, kitaran menstrual jadi tak menentu. Jadi jiran cadangkan, suruh minum Jus Delima ni. Alhamdulillah. Lepas consume 2 botol, kitarannya dah ok. Bukan itu sahaja, kalau selalu amalkan, kulit pun jadi cantik. Ibarat makan delima. Siapa tak tahu kelebihan delima. Jus delima Giffarine ini terkandung 99.97% delima dan 0.03% Vit C. Memang pure laa.. 
Kalau tak yakin lagi..



Saya share apa yang saya guna. Kalau rasa nak cuba, boleh terus whatsapp : 013 3727808 (Hazrina)

2 comments: