Say No to Jeragat with 3D GOLD STEMCELL SERUM DARI MY BEAUTY HERBS



                   3D GOLD STEMCELL SERUM DARI MY BEAUTY HERBS adalah satu produk yang memang sudah diketahui kehebatannya. Rata-rata testimoni yang telah menggunakannya pasti akan tahu apa kelebihan dan kemampuan sebenar SERUM ini tau...

Meh kita intro sikit sebelum share testimoni dari mak kita.. :)

Produk buatan MALAYSIA yang diformulasikan di FRANCE dan lulus KKM (NO KKM: NOT160106092k). Dapatkan KULIT KEKAL MUDA ANGGUN hanya dalam 30 hari!! 30 hari ye.. Bukan 3 hari seperti janji manis produk sipolan dan sipolan.. Hehehehe... Dengan hanya sekotak, mesti ada perubahan ketara dan kulit lebih merecik flawless dan muda jelita. Nak lagi best pakai secara konsisten selama boleh. memang terBUKTI BERKESAN!! Bahan SEMULAJADI niii... !! 


3D GOLD Stem Cell Serum mempunyai kelebihan kerana bahan-bahannya lebih farmaseutikal dan formula yang terkini seperti Pure Argania Stemcell, Hydrolyzed Wheat Protein, Lepitium Sativum Sprouts Extract & Dermacom. Kelebihan yang ada pada 3D Gold StemCell Serum menjadikan kulit anda terus kekal muda anggun selamanya, seperti Feeya Iskandar duta My Beauty Herbs. Formula Hebat ini mampu memberi kesan “Instant Lifting” pertama kali ketika memakainya. Rangsangan tegang akan dapat dirasai secara lembut.


Ok... macam dah panjang sangat intro.. Meh kita share testimoni pulak yee..


"3D GOLD STEMCELL SERUM DARI MY BEAUTY HERBS telah selamat tiba ke perkarangan rumah pada 14 Oktober baru-baru ini...  Kemudian, testimoni mula memakainya pada 18 Oktober 2016. Baru hampir 2 minggu penggunaan 3D GOLD STEMCELL SERUM ini. 

Ini gambar sebelum.. Maaf..testimoni agak pemalu.. Lihat, ada kesan jeragat dari zaman belia dahulu. Pelbagai jenis produk telah digunakan untuk menghilangkan kesan itu.. PELBAGAI!!! Saya menyaksikan.. Natasya, Dnarz, Glow Glowing, Safi, Shurah dan macam-macam lagi.. Mula-mula memang nampak cantik.. Tapi bila stop, dia muncul lagi.. Jadi bila nampak GA 3D GOLD STEMCELL SERUM, saya terus berminat nak join. Nak cuba menangi hadiah yang ditawarkan.. Dan Alhamdulillah terpilih. Hasrat saya satu je, nak bagi Mak saya cuba. Kesian dia, dah cuba macam-macam produk. mana lah tahu kali ini mujarab. Baca kelebihan yang ditawarkan serta testimoni dari orang-orang macam baik dan berkesan je.. 

Setelah 2 minggu mencuba.....


Nampak perubahannya walupun tidak ketara seperti testimoni orang lain..Saya yakin, jika teruskan menggunakan produk ini, muka Mak saya akan makin dan semakin flawless. Mungkin nampak sebaya saya nanti.. Eh.. Eh..Eh.. :) Saya akan pastikan Mak saya tetap cantik walaupun dah berusia..!! Mak, jangan degil-degil..pakai terus 3d GOLD STEMCELL SERUM tu taw.. taw...:D Nanti Ayah makin sayang.. Hehehehe...

Sekian sahaja testimoni dari saya bagi pihak Mak saya... :)"



Bagi yang belum tahu kelebihan 3D GOLD STEMCELL SERUM ini.. Haa.. ini kelebihannyaa.....





3D GOLD STEMCELL SERUM bagus dan berkesan untuk :
  1. Hilangkan parut hitam 
  2. Hilangkan dan cegah jeragat
  3. Mencegah luka jerawat
  4. Menutupi liang pori
  5. Memperbaiki struktur kulit dan tona sekata
  6. Lembapkan kulit
  7. Menganjalkan kulit
  8. Mengawal minyak pada wajah
  9. Mencerahkan kulit
  10. Menegangkan kerutan dimata
  11. Pudarkan gelap bawah mata
  12. Melindungi kulit dari sinaran UV
  13. Mengalakkan penghasilan kolagen
  14. Mengurangkan hingga 50% garis halus dan kedutan muka dengan pemakaian konsisten 



Maaf ... Gambar pengguna bersama produk tiada kerana model malu sangat.. Jadi gambar produk sahaja yang ada... Maaf sekali lagi..

7 comments:

  1. Yg menang hr tu eyh? Cam best je tgk testmoni :)

    ReplyDelete
  2. wlpun tak ketara tp masih nmpak perbezaan.. teruskan

    ReplyDelete
  3. all the best..dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  4. Salam..Singgah dari Giveaway Review yang sama http://www.akifimtiyaz.com/2016/10/kulit-wajah-flawless-hanya-dengan-3d.html

    semoga berjaya..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dear! Datang jalan2 sini dari contest review yg sama.. All the best! ^_^

    ReplyDelete
  6. Salam. Terima kasih hantar entri review produk Giveaway 3D Gold StemCell Serum My Beauty Herbs Di Mialiana.com

    Entri ini telah disenaraikan. Good Luck!

    - Mia Liana -

    ReplyDelete