Mini Game German


Minggu lepas, 21 Mei 2013..
Kelas terakhir untuk German fOr beginner before test 28 Mei ini..
Sekejap je masa berlalu...~

Kitorang dibahagikan kepada 5 gruppe yang terdiri daripada 6 orang ahli...
Seperti biasa, aku ditempatkan dalam grOup eins..
Oh.. dengan tidak sengaja, aku satu grouppe dengan skandal kawan aku.. hahaha..
Nak tahu kawan aku yang mane?? Skandal dia yang mane?? Haaa.. 
Nanti aku bagitahu...

Setiap grouppe kena buat satu game, dan game tu kena melibatkan semua gruppe lain jugak..
So, dengan penuh bijaksana dan sini, kitorang memilih untuk buat game berkaitan dengan Familie Tree..
Ada grouppe yang buat game ala2 4pics1word, card hunter, fear factor laa.. macam2 laa..

Semua bermain bersungguh2..Even mini game, kitorang tetap bersaing untuk dapat hadiah...~
Tapi mungkin naseb bukan milik gruppe kami..Hanya dapat dreiste..
PapepOm, kitorang memang serOnok sgt.. XD
Untuk Frau Yanti, u r ohsem..!!


YB...~
Familie Tree
budak gruppe ku
4pics1word

card hunter

semua semangat nii

pemes jap barang2 ku..~


#sem depan amek utk intermediate lak..~ 

No comments:

Post a Comment