Entahlaa...


Wow...kurang dari sebulan lagi ak nak menghadapi final exam...
Perghhh...sekejap nyer masa berlalu...
Aku pOm sekarang da masuk alam 20-an..
Waa...sungguh xsangka..=.='

Macam2 orang da aku jumpa selama hidup 20 tahun nih..
Ada yang baik, ada yang xberapa baik..
Ada yang terlalu perfectionist..Ada yang terlalu pengOtorenist..
Pendek kata macam2 orang la aku jumpa...

Sepanjang aku berada di bumi Allah nih...
Aku xpernah ada kawan baik yang kekal dari kecik sampai besar...
Masa sekOlah rendah ad kawan baek,,then terpisah bila masuk sekolah menengah...
Jumpa kawan baru kt sekOlah menengah, then terpisah bila masuk matrik...
Begitu la seterusnya bila aku masuk U...

Bukan terpisah terus,,,tapi jarang cOntact antara satu same lain...
Mungkin sebab berbeza cOurse yang diambil..
Lagi satu, aku rasa cam segan...Semua da berubah..
Cantik, cun..Masing2 da ber"balak"2..
Aku je maintain berkanak2 riang...hahahaha

Okelah..sampai disini sahaja aku mengarut2...
Bubbye...

No comments:

Post a Comment