Monopod



         Monopod? Tripod? Mesti perkataan ni dah selalu dengar kan?? Ok.. Kali ni... Nak cerita.. Alkisah monopod... Hahaha..Hari tu, saya pernah bagitahu kawan saya, yang saya nak beli monopod.. Tapi tunggu dapat telepon sebesar saiz pipi saya dulu.. Hahaha.. Adik saya sebenarnya suruh beli.. Sebab kitorang selalu berselfie bersama.. Sampai ada satu tahap, nak balik dari sekolah pun sempat bergambar.. Hahaha..Saya la yang suruh.. Haha.. Kenangan.. Nanti adik dah nak abes sekolah.. Hehehe.. 






          Boleh beza tak sape kakak?? Sape adik?? Hahaha.. Kalau tak boleh beza, sila la pergi optometris, cek mata yeee.. Hahaha...kakak yang senyum nampak gigi tu.. Hahaha.. tahu kenapa?? Sebab gigi besar sangat.. Hahaha.. Jadi kena tunjuk gigi.. Kuang3.. Nak buat camne, dari kecik memang saya jenis senyum nampak gigi... Tak caya??

          Onyonyo.. Manis nye senyuman saya.. hahaha.. Puji diri sendiriiii.. Sapa lagi nak puji kann.. Hahaha... Adik saya pulak senyum ayu.. xde nak nampak gigi.. Eh.. terasa nak jadi kecik semulaa jee.. Pleasee.. Nak doraemonn.. Nak mesin masa... hehehe...

          
          Haaa.. Jauh la melencong nii.. lepas daripada saya cerita kat dia nak beli monopod... Dia terus cakap.. "Jap.. Aku nak bg hang something.. Tapi kena edit.." Dah la masa tu malam.. Ingatkan gambar hantu.. Rupanya.. video ni yang dia edit.. Sedutan daripada drama Kill Me, Heal Me.. Oh.. Sape2 nak berkenalan dengan sahabat saya ni, boleh jenguk http://teenytinym.blogspot.com/ ...Peminat cerita korea nii.. Sanggup tido pukul lewat malam kerana layan movie/drama...Enjoy this video peeps.. :)


video



1 comment: