Gathering Alumni LI @ Kerteh/Paka

       Ini cerita sudah lama berlalu.. Tapi.. Tapi.. Nak jugak cerita.. Hehe.. Lagipun ada orang tu request.. Lambat sikit nak tunaikan sebab saya pura-pura sibuk.. Ngeee.. :D (senyum senyum kambing)...



             Cerita ni bukan lah se gah cerita-cerita yang ada dipanggung wayang.. Tapi cukup la sekadar coretan untuk diri ini.. Cewahhh.. Ayat... Hahahaha..  Sambil dengar lagu Aziz Harun - Senyum, saya menulis entry ini.. So, saya menulis sambil tersenyummm...
              12 November 2014... Tarikh paling menakutkan untuk bebudak PD2.. Wuuuu.. Serammmm..  Kenapa seram sangat?? Oh welll.. Kan ada first presentation utk kami... Awk prepare ke tak ke, awak kena lalui jugak... Yang penting masa present, kena confident.. Konon laaa.. Biar jantung berdegup laju macam bullet train pun.. 
             Alhamdulillah.. Semua dapat present dengan jayanya.. Hehe.. Dan paling bersyukur sebab part aku tak kena tanya.. Kih3.. Aminn... Terima kasih untuk group saya yang banyak membantu.. Hehe.. Salah paham dalam group tu biasa laa.. Sedangkan lidah lagi tergigit, ini kan pula suami isteri.. Opss.. salah.. Ini kan pula satu kumpulan... Hehehe.. Habis present.. ~ ~ ~







              Sebenarnya dah lama rancang nak makan beramai-ramai.. Tapi adalah orang tu kan.. Selalu aje tak boleh.. Katenya... (Orang yang di maksudkan ada lah abam baju kuning a.k.a Naim)


"Aku kan vvip, sibuk"
"Aku da janji nak pergi pasar malam dgn kawan"
"Mana ada orang makan ABC hujan2 camni"


          Tapi tak tahu la macam mana, hari tu terbukak hati dia nak pergi makan beramai-ramai... Tapi kesiann dia.. Kenapa?? Sebab... kena belanjee.. Kahkahkah.. *gelak jahat macam ibu tiri cinderella*  Mungkin ini ada lah salah satu sebab dia nak elakkan daripada keluar beramai2.. Haha.. Alaa..bukan sokmo.. Elaun time LI ko kan tak habes2.. Hahaha..

           Opsss.. tapi jangan salah paham.. Bukan belanje ABC or Ais Jagung or yang seangkatan dengannya.. Kalau belanja tu, kompem lepas ni, Naim buat2 xkenal daa kitorg.. kan?? Hahaha.. So, geng D7 lengkap semua turun + Naim.. Arep tak join.. Merajuk lagi agaknyaa... -_- Syaza & Tikah pun xjoin jugakkk...T.T 

         Seperti biasa, setiap event mesti kena amek gambar kan.. Untuk kenangan.. Mihmihmih... :D

Scandal baru..!! Hahaha..  Sorry... Memang tugas mamarazzi utk merakamkan detik sebegini.. :p


Ais Koko Spesel utk saya.. Terima kasih buat Hazrina Halim sebab belanja saya..  Love u laahhh...!! <3

Ini.. Ini.. Meksu.. Meksu yang kecik molekk.. Sorry su.. Aku saje buh gmbo muke slenge.. *trademark kite*
Ais Jagung untuk si Naim ni.. Mungkin sebab terpengaruh masa LI dulu.. Asyik pakai coverall kuning jeee... :p Katenya tak nak makan ABC sebab ada kacang.. Nanti naik jerawat uóllss..

Ok.. Ini gambar suap menyuap.. Nampak sweet kan.. Sebenarnya bukan suap  ais sangat pun.. Suap sudu je tuu.. Hahaha... Kami Geng Datin.. ^_^

Rojak Buah...!! Tapi kami tukar nama.. Rojak Timun.. Sebab hampir 70% daripada isi dalam ni adalah timun.. Tak tahu la kenapa.. Mungkin sebab timun murah, atau peniaga rojak ni ada ladang timun seluas berhektar hektar..


Oraitt.. Ini gambar AGM kami.. Hahaha.. Sebenarnya banyak gambar macam ni.. tapi yang ni paling sempurna kottt... Alhamdulillah sebab duduk belakang.. So nampak kurus.. Hahaha.. 

Sekor kumbang dengan 7 jenis bungaa.. Hahaha.. !!


            Dengan berakhirnya gambar gambar ini, maka berakhir la sudah entry campak belakang saya ini.. Hehehe.. Tengs korang.. 

          

             Umur panjang, kita kumpul ramai-ramai lagi.. Mungkin di hari perkahwinan Mama Nisa nanti.. Hahaha.. :p

No comments:

Post a Comment