Alhamdulillah.. :)



            Sedar tak sedar.. Hari ni dah hari jumaat.. Penghulu segala hari.. Hari yang penuh keberkatan.. Hehehe.. Hari yang membawa kegembiraan buat diri saya.. Ececece... Kenapa?? Pepagi hari dah dapat berita gumbira... Saya MENANG lagi...!! Alhamdulillah...Dah lame tak join GA.. Bila join, menang pulak.. Rasa sangat bersemangat untuk join lagi dan lagi.. ~ Hehe.. Thanks kepada penganjur dan sponsor.. 


penganjur GA kali ni.. :) 


           Haa.. Sape join GA ni macam saya?? Hehe.. Pada mulanya tak berharap.. Sebab ada satu GA yang nak bagi hadiah ESP Shaklee tu, saya tak terpilih.. sobs..sobs.. T.T.. Dah bukan rejeki saya.. Tapi dah join.. kena lah check kat senarai pemenang.. Menggunakan khidmat CTRL+F.. Saya menjejaki link blog saya.. kot2 la tersenarai.. Hehehe.. m..e..i.. tuppp... like a magic.. puffff...


         Tudiaaa..!! Link blog saya yang panjang lagi berjela-jela... Hahaha..Tak sangka.. terpilihh jugakkk.. Kepada pemenang, boleh pm sponsor yee... :) Sekarang saya dah siap PM.. cuma tunggu reply jeee.. 


#sapa ada buat GA lagi...?? Nak join..nak join...:)

No comments:

Post a Comment