Selamat Hari Lahir, Makkkkk!!!!



10 Mac 1965

             

           49 tahun yang lalu.. Seorang bayi perempuan telah dilahirkan dalam sebuah keluarga yang cukup bahagia.. Bayi tersebut lahir sebagai anak ketiga dalam keluarga tersebut.. Tapi, ajal maut semua ditangan Allah.. Anak sulung kepada keluarga tersebut telah meninggal ketika masih kecil.. Jadi, bayi perempuan itu telah menjadi anak kedua..



10 Mac 2014

         Kini, bayi tersebut telah menjadi seorang wanita yang baik, solehah dan memiliki keluarga sendiri.. Dan bayi itu kini merupakan EMAK saya...!! Ngeee...~ Hehe.. Mak saya seorang wanita.. Opkos la kannn.. Hehehe.. Dia sangat rajin.. Tak suka rumah bersepah.. Tapi apakan daya... Anak2nya jenis suka buat sepah.. Kui3.. Aku ngan adik aku lettew.. Hehehe... Haa... Mak aku ni suka alih2 barang... Bila dia dah bosan dengan arrangement perabot2 dalam rumah.. Pasti dialihkannya... Kalau ringan, dia alih sorang2 jee.. Kalau berat, baru dia mintak tolOng..


  


                  Oleh kerana hari ulang tahun kelahiran emak saya jatuh pada hari Isnin, so xdapat la nak bersama2 duduk kat umah.. Bukan nya kitorang buat majlis besar2an pun.. Baca doa selamat.. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah.. Dipanjangkan umur..Murah rezeki... ~ Walaupun mak suka berleter.. (rasanya normal kot kalau semua mak2 suka berleter). Kami tetap bersyukur kerana masih mempunyai seorang ibu..  Semoga semua yang baik2 Allah kurniakan untuk mak saya dan juga keluarga saya... Aminnnn...~~





-MAK SAYA SHUKERRR KALER PURPLE-




No comments:

Post a Comment