Keep Calm Dear Hati...



                  Tahu tak?? Tahu tak?? Sebenarnya saya sangat la sibuk sekarang...Tapi oleh kerana emosi saya kurang stabil sekarang, saya perlu meluahkan kan jugak pada blog saya yang setia mendengar..Rasa macam nak marah jee.. Rasa macam nak hapdet setatus ajee.. Rasa macam nak sound je.. Rasa  macam2 laaa...
Tapi kalau update status kat FB ramai pulak yang bace.. Dan mungkin ada pulak yang sentap bentap nii.. 


                 Apa anda rasa kalau orang yang anda tak pernah bercakap a.k.a TAK KENAL tetiba guna barang korang TANPA izin...?? Haisyhhh..Mungkin ada yang tak kisah.. Tapi aku agak kisah.. Walaupun tak luak pun barang yang dia guna tu.. Dah tu barang aku kot... Yang ko sibuk2 guna nape?? Nak guna mintak la izin.. Bagitahu la sepatah dua..Kalau mintak izin aku bagi laa.. Dapat la jugak pahala kat aku kan.. 
Sebab bagi orang guna dengan hati yang ikhlas... =)


             
sumber dari google.. :)


                   Jadi sebelum kita naik angin dan menyebabkan pelbagai benda buruk berlaku.. baik kita amalkan baca doa ni...



                    Syuhhhh.. Pergi jaoh setan yang hasut aku agar marah2 nii.. Tolong2.. Aku xnak tambah dosa yee.. 



Jom singgah sini...---> http://shidasitusini.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment