Troli oh troli...~


9 September 2013 (9.45 malam)

Pagi2 ni lepas subuh, sementara tunggu nak ke kelas, 
adalah lebih baik kalau online sambil dengar alunan Al-Quran...*level iman tinggi sikit*
Ni kisah yang berlaku malam tadi...

Bermula sem ini aku dapat bilik berempat.. 
Sedikit janggal sebab selama ni kami hanya berdua..
Bukan soal bilik ingin aku bicarakan...

Kisah bermula pabila rumet ku Cik Melati nak pergi angkut barang2 yang dia simpan kat stor..
Seperti biasa, aku ni suka jalan2 ambik angin..So aku ikut laa...XD
Barang dia agak berat.. bukan agak da.. Memang berat..
Aku pun tak tahu la kudrat mane yang dia guna untuk angkat...
Memang badang versi wanita agaknya...^__^

Nak dijadikan cerita, masa kitorang sibuk mengangkut tong biru miliknya dari seberang ke semenanjung..
Terserempak dengan sekumpulan makcik cleaner yang bertugas malam itu..
Diorang offer kami untuk gunakan troli yang angkut pinggan tu...
Hoho... rase seperti amek keje part time cleaner jugak jee..XD
haa.. nampak tak kaler baju same...Tu uniform utk part time cleaner..=D

beginila rupenyer troli yang kitorg gune...





#Rase ohsem sbb bukan semua org dpt offer camtu..:p


No comments:

Post a Comment