Mood Pagi Terganggu...~


Haisyy...Bengang tOl aku nagn sorang rumet aku nih..
Eee...bengOng nak mampus....
Cam **(&*#^@!&^
Nak tunjuk sangat yang dia da bangun....
Poyo nak mampus....Argghhhhh...

Orang lain bangun awal jugak..
Tade la buat bising cam dia tuh...
Bukak lOker kuat2...Hay..Ingt ko sOrang jer ade lOker...
Tak reti bukak pelan2 ker...
Taw la loker ko buruk....*padahal awal2 da tukar ngan loker orang lain*


Time orang lain guna mOuse...Pandai kO rase bengang..
Tak leh menghafal...Yang ko buat bising...Ganggu orang lain tido takpe lak...
Bongek...Ko mmg suka cari pasal kan...
Stress aku ngan kO...Bukan ak jer...
Orang lain pOm rase menda same k...

Setakat amek kOs cam tuh, xperlu nak bajet sangat laa...
Aku lempang leper jugak ko...
Haa...Tak pasal2 pagi2 aku buat dOsa sbb kutuk2 orang kat blOg...

Da r...Layan ke budak gituh buat orang jadi giler...
Sekarang aku nak jadi orang yang xbertimbang rase untuk die..
Lantak kO la xley study ke..Ape ke...
ADE AKU KESAH???





No comments:

Post a Comment