Tak Puas Hati...!!!



Aisyyy..Aku benci betul la bila rasa tak puas hati datang menghinggap di taman hati...
Aku rasa menyampah dengan seseOrang yang aku gelar MISS R.. 
Lately nih ada jer yang aku rasa tak puas hati dengan dia....

Kenapa kah harus jadi begini....??
Mula2 aku xpuas hati dengan dia sebab die dengan / tanpa sengaja telah mencOnteng pamplet yang aku jaga selama nih... *ok..mungkin bagi dia pamplet jer pOmmm...*
Kedua aku xpuas hati pasal WC yang di lakukan hampir setiap hari...Aku rasa macam kurang privacy...*damn...*
Ketiga kes mengambil alih hak milik...Ada ke patut, aku bagi tengOk tetiba dia buat jadi hak milik...Dengan muka xtaw malu tayang plak dekat tempat dia..ngOp ngep sungguh manusia itu...

Last sekali..*maybe* aku marah sebab dia tutup tingkap tuh..!!! Taw x sekarang musim panas...Bilik nih plak bukan besar sgt n xde aircOnd pOmmm...Aku da elOk2 tutup ngan langsir biar angin bley masuk...
Tapi bila aku tidO, die pergi tutup tingkap tuhhhh.... Bersauna la aku dalam bilik tuh...
Bongok la...xtaw ke air cycle...tu laa...kecik2 xnk mampus..da besar susahkan org...!!

MISS R..tOlong yer..saya xsuka awak ambil barang saya, tiru keje saya n berlagak taw smua,..
Saya mintak maaf jugak kalO saya wt pape kt awak yer....







1 comment:

  1. saborr jelerrr kwan.. teman dah mrase.. lg truk kot aderr..

    ReplyDelete