Geram nyer akuuuu,....!!!!!!!


BefOre menulis entry..kena la bagi salam kan...
Okei...Now aku nak lepaskan geram kat sOmebOdy...

Kisah ni berlaku dua hari yang lepas...Makna nyer hari Isnin la kan...
Malam tuh aku ada perjumpaan untuk AJK Debate..
After perjumpaan aku pOn pergi la ke kedai..
Nak beli barang sket...Memang sket pon barang aku..
Stapler kecik cam ibu jari tuh jer..
Even kecik, harga mahal gOp..
Xpaham la aku..Stapler jer pon..hahaha

Okey..Abaikan pe yang aku beli...hahaha
Aku nak stOry sal dua minah nih...Opsss..tergtaw jantina la plak kan...
Masa aku tengah Q untuk bayar...
Tetiba datang dua orang makhluk nih..
Masuk jer ikOt pintu, then meluru terus pergi kaunter....

Mentang2 la ada orang yang dia kenal kOt da beratur kat depan tuh...
Senang2 ati jer pergi beratur kat tepi kawan dia..
Aku pOn berbulu la mata nengOk nyer...
Ada ke patut..Orang lain beratur panjang giler ke belakang...
Then diOrang senang ati jer g kat depan...

Alasan..Sebab nak beli tOpup..
Errr...Ape ke (*&*^@....
Benci giler taw...Beratur jer la...Susah sangat ker...

Da la kenal orang tuh...Eeeee...
Benci nyer....Huh....








No comments:

Post a Comment