jOurney tO kmpk (part 3)

Huu,,
Sape suke minggu orientasi?? Angkat kaki!!!
Mesti ad gak kan yang suka MPPB...
Aku xsuka btol..
Da la masa rehat pon seciput..
Aktiviti pOn bukan semua seronok...Huh..
Ingatkan masuk matrik da xde MPPB nih..
Rupenya still ade..
Why??

Cause nnt para2 AJKO xde keje nak buat..Haha..
Banyak peristiwa yang "best" berlaku kat aku mse MPPB..
Antaranya,sesat di tengah jalan..

Kisah bermula...

Okeyh..Pada suatu masa dahulu, yakni pada waktu malam,, 
Semua pelajar dikehendaki ke dewan..
Aku pon pergi la dengan semangat waja, wira kembara...
Tup2, da sampai tuh baru aku sedar, kasut aku tuh rosak..

Well..aku pon p la mintak izin nk p tukar kasut..
sO, bermula la perjalanan aku..
Keluar dari dewan aku terus jalan...tgOk2 ada Kolam..

Huh..pelik nih..xkan aku nak terjun kolam plak kn..
So aku pon pusing la kat lain..
2 kali gak aku pusing..

Last2 jumpa la kakak AJKO..
Tanya dia..then baru la jumpa jalan keluar..
Haha..Malu giler kot...

Peduli ape..Yang penting missiOn aku accomplished..

1 comment:

  1. haha...giler la ko nie....asal xcite kt akuu...mesti ko malu kan....haha (ririn)

    ReplyDelete